ZADZWOŃ: 604 19 77 04

Mój koszyk:

0 przedmiot(ów) - 0,00 zł
Nie masz produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

 

Poniżej znajdziesz wszystkie podstawowe informacje dotyczące zwrotów, reklamacji oraz gwarancji.

 

 

I. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY

 

Zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wówczas zwrócimy Ci pieniądze.

  

Jak dokonać zwrotu?

1. Poinformuj nas o tym, że chcesz oddać zakupiony towar:

* telefonicznie: 604 19 77 04 

* e-mailem: sklep@tartaki.pl

2. Po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia odeślij zakupiony towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres:

FUH DRAGUS ul. Graniczna 8/17, 35-326 Rzeszów

  

WAŻNE:

 * zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb);

* przesyłka nie może być nadana za pobraniem - Koszty związane z odesłaniem towaru ponosi kupujący (konsument)

Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś, bądź na podany przez Ciebie numer konta.

  

W razie pytań skontaktuj się z nami:

kom. 604 19 77 04

sklep@tartaki.pl

pon. - pt. w godzinach 8.00 - 16.00

 

 

II. REKLAMACJE

Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć REKLAMACJĘ, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).

 

Jej podstawą może być:

1. RĘKOJMIA (ustawowo uregulowany sposób dochodzenia przez Ciebie roszczeń od sprzedawcy)

2. GWARANCJA (dobrowolne zobowiązanie sprzedawcy, importera lub producenta odnoszące się do jakości produktu);

 

1. RĘKOJMIA

Z tytułu rękojmi sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Kupującego za wady fizyczne i prawne towaru.

 

O wadzie fizycznej mówimy jeżeli rzecz:

nie ma właściwości, które powinna mieć;

* nie ma właściwości, o których zapewniał sprzedawca lub reklama;

* nie nadaje się do celu, o którym poinformował sprzedawca;

* jest niekompletna;*jest nieprawidłowo zamontowana lub uruchomiona.

 

Wada prawna polega na tym, że sprzedany towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawami na rzecz osoby trzeciej.

 

W ramach uprawnień wynikających z rękojmi konsument możesz żądać:

* wymiany towaru na nowy;

* naprawy towaru;

* obniżenia ceny;

* odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

 

Gdy dokonujesz wyboru między powyższymi żądaniami, pamiętaj o następujących zasadach:

* nie możesz żądać odstąpienia od umowy, jeżeli wada ma charakter nieistotny;

* kiedy żądasz obniżenia ceny, powinieneś określić wartość, o którą cena ma zostać obniżona. 

 

Aby zgłoszona przez Ciebie reklamacja została rozpatrzona powinieneś przesłać ją na:

a) adres pocztowy:

FUH DRAGUS ul. Graniczna 8/17, 35-326 Rzeszówz dopiskiem "reklamacja

b) adres e-mail: sklep@tartaki.pl

 

W celu ułatwienia procesu reklamacji prosimy podać następujące informacje:

numer zamówienia lub skan dowodu zakupu lub wykazać w inny sposób, że doszło do zakupu;

* opis wady;

* zdjęcia wad towaru, całości przedmiotu, a także opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone;

* w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki – skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu).

 

Do zgłoszonej reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

 

* Warto pamiętać, że ustosunkowanie się do reklamacji to potwierdzenie lub zaprzeczenie jej zasadności. Nie oznacza to jednak, że w tym terminie towar musi zostać przywrócony do stanu zgodności z umową.

* W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe – zwrócimy pieniądze.

* Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

* W przypadku uznania reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

W przypadku kiedy reklamacja dotyczy tylko części produktów, prosimy o dołączenie kopii rachunku lub paragonu wraz z protokołem reklamacji.

W sytuacji kiedy wartość reklamowanego towaru jest mniejsza od 10 złotych (np. uchwyt), prosimy o kontakt z nami, który pomoże w szybkim załatwieniu tego typu reklamacji.

 

 

2. GWARANCJA

Niektóre towary oferowane przez sklep tartaki.pl są objęte GWARANCJĄ PRODUCENTA.

Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem gwaranta i to on ustala jej treść. To gwarant decyduje zatem o tym, czy gwarancja zostanie udzielona oraz jakim zakresem odpowiedzialności zostaną objęte produkty.

Gwarantem nie musi być sprzedawca – może być nim producent lub dystrybutor.

O istnieniu gwarancji będziesz poinformowany najpóźniej w momencie wydania towaru.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).

 

WAŻNE:

zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu;

* zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producenta;

* w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej.

 

 

Obowiązek dostarczenia przedmiotu reklamacji

Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, sprzedawca musi mieć możliwość zweryfikowania zasadności roszczeń poprzez stwierdzenie istnienia wady oraz podania przyczyn jej powstania. W związku z tym Ty – jako konsument masz obowiązek dostarczyć zakupiony towar do sprzedawcy. 

 

 

Zamknij komunikatX

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".